PRZETARGI

Tomaszów Lubelski, 2011.03.09

IRGK.341-5/2011

O G Ł O S Z E N I E

1. Nazwa i adres zamawiającego: Miasto Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57; 22-600 Tomaszów Lubelski

2. Określenie trybu zamówienia: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości poniżej 14 000 EURO

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm

4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej oraz drenażu na działce nr 2, ul. M. Kopernika w Tomaszowie Lubelskim.
Roboty budowlane zostały określone w projekcie budowlanym pn. "Przyłącza kanalizacji deszczowej oraz drenażu" opracowanym przez Usługi Projektowe - Barbara Wiśniewska, ul. Kr. Jadwigi 4 w Tomaszowie Lubelskim i obejmują wykonanie:

4.1. Roboty ziemne:
- wykopy na odkład koparkami podsiębiernymi 0,25m3, grunt kat. III-IV - 141,0 m3
- wykopy ręczne z wydobyciem urobku - 35,0 m3
- obsypanie drenażu żwirkiem filtracyjnym grubości 0,50 m - 36,538 m3
- izolacje z materiałów rolowanych powierzchni murowanych - pierwsza warstwa - P.A.
Ułożenie geowłókniny - 234,0 m2
- zasypanie wykopów dla rur PCW - 93,590 m3

4.2. Roboty montażowe:
- kanały z rur kielichowych kl. S PCW o średnicy 160 mm łączone na wcisk, dł. 3 m - 62,950 m
- kanały z rur kielichowych kl. S PCW o średnicy 250 mm łączone na wcisk, dł. 6 m - 35,70 m
- ułożenie drenażu z rur PCV-U typu Wavin d = 50 mm - 90,0 m
- ułożenie drenażu z rur PCV-U typu Wavin d = 110 mm - 56,150 m
- studzienki kanalizacyjne systemowe typu Wavin, o śr. 400 mm z zamk. rurą teleskopową - 7,0 szt.
- wpusty ściekowe ze studzienek tworzywowych śr. 500 mm z rusztem ażurowym i osadnikiem, kratki wpustowe osadzone na płytach odciążających - 5,0 szt.
i inne roboty oznaczone w projekcie budowlanym, przedmiarach i opisie technicznym.

Wspólny Słownik Zamówień - CPV:
45 231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia - do 31.05.2011 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobów dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

b) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.2. Uprawnienia do wykonywania działalności:

a) od Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby wykazał się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności. Wykonawca przedłoży oświadczenie, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładaną obowiązek posiadania takich uprawnień, np., uprawnienia budowlane i inne.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

7.3. Posiadanie wiedzy oraz doświadczenia:

a) od Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby wykazał się doświadczeniem wykonania już co najmniej 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie, tj. wykonywali przyłącza kanalizacji deszczowej, sanitarnej lub drenażu o dł. co najmniej 50 m każda.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

7.4. Potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonywania zamówienia.

a) Wykonawca dołączy do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał się możliwością dysponowania następującym sprzętem:
- równiarki lub spycharki uniwersalne,
- koparki z czerpakami,
- samochodów samowyładowczych.

b) Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

7.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Zamawiający wymaga by wykonawca przedstawił:

a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

b) Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 20 000 zł,

c) jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.

d) jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 4 ustawy (dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej) polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust. 2b ustawy Pzp, wymaga przedłożenia informacji z banku, jak w pkt. 5.5.lit. "a" i "b" niniejszej SIWZ, dotyczącej tych podmiotów,

e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

8. Informacja na temat wadium:
Wymagane jest wpłacenie wadium w wysokości - 1 200 zł.

8.1 Wadium można wnieść w formie:

a) pieniądza na konto zamawiającego,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 "b" ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm/.

8.2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

8.3 Wadium w pieniądzu można wnieść w terminie złożenia ofert, tj. 24.03.2011 r. do godz. 1000 na konto Nr 82 2030 0045 1110 0000 0063 8150 w Banku Gospodarki Żywnościowej SA Oddział w Tomaszowie Lubelskim, dołączając ksero dowodu wpłaty wadium do oferty.

8.4 Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powinien być dołączony do oferty w postaci oryginału.

9. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie:.
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszej ceny oferenta wg. poziomów: - cena ofertowa - 100 %

9.1 Przyjęta metoda przyznania punktów za cenę - polegać będzie na ocenie każdej oferty według 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza czyli najniższa cenowo otrzymuje 100 pkt.

9.2 Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punków wg wzoru:

cena oferty najkorzystniejszej (najniższej)
---------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena oferty badanej

10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę sporządzoną w oparciu o Specyfikację należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pok. 23.
Termin składania ofert upływa dnia 24.03.2011 r. godz. 1000.
Otwarcie ofert w dniu 24.03.2011 r. godz. 1030.

11. Termin związania ofertą - 30 dni.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Nie zamierza się zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Nie zamierza się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego.

16. "Specyfikację istotnych warunków zamówienia" można pobrać
a) ze strony internetowej (www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm) lub
b) w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Lwowskiej 57, pok.29 lub za zaliczeniem pocztowym.


Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju nr. 29 Urzędu Miasta Tomaszów Lubelski lub telefonicznie: 84 664 2125, w.42, w godz. 800 - 1500.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na stronie internetowej Urzędu Miasta Tomaszów Lubelski w dniu 09.03.2011 r.

SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 - Formularz oferty Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Załącznik nr 2 - Oświadczenie
Załącznik nr 3 - Wykaz robót Załącznik nr 3 - Wykaz robót
Załącznik nr 4 - Potencjał techniczny Załącznik nr 4 - Potencjał techniczny
Załącznik nr 5 - Wykaz osób Załącznik nr 5 - Wykaz osób
Załącznik nr 6 - Kosztorys ofertowy Załącznik nr 6 - Kosztorys ofertowy
Załącznik nr 7 - Oświadczenie Załącznik nr 7 - Oświadczenie
Załącznik nr 8 - Przedmiar robót Załącznik nr 8 - Przedmiar robót
Załącznik nr 9 - Projekt umowy Załącznik nr 9 - Projekt umowy



<-- POWRÓT