PRZETARGI - Zmiana treści SIWZ oraz Ogłoszenia
Zmiana treści SIWZ oraz Ogłoszenia na 
usługę przeprowadzenia zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej Nr 2 i Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w roku szkolnym 2011-2012 w ramach programu "Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Terść informacji
Plik
do pobrania

Tomaszów Lubelski, 2011.08.18

IRGK.271.30.1.2011

Zmiana treści SIWZ oraz Ogłoszenia

I. Zamawiający zmienia zapis w SIWZ w pkt. 3 oraz Ogłoszeniu w pkt.4 na:

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej Nr 2 i Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w roku szkolnym 2011-2012 w ramach programu "Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Przedmiot zamówienia składa się z II zadań:
- zadanie I - 11 części
- zadanie II - 15 części

Łącznie 26 części

ZADANIE I

Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 2.

CZĘŚĆ I:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 4

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ II:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 4

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ III:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.

• liczba grup - 2 (a,b)

• liczba dzieci w grupie - 4

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 3 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ IV:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 4

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ V:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 4

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ VI:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich.

• liczba grup - 2 (a,b)

• liczba dzieci w grupie - 4

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ VII:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 12

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ VIII:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 12

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ IX:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.

• liczba grup - 2 (a,b)

• liczba dzieci w grupie - 12

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ X:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.

• liczba grup - 2 (a,b)

• liczba dzieci w grupie - 10

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ XI:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.

• liczba grup - 2 (a,b)

• liczba dzieci w grupie - 10

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

ZADANIE II

Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3.

CZĘŚĆ I:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 5

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ II:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 5

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ III:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.

• liczba grup - 5(a,b,c,d,e)

• liczba dzieci w grupie - 5

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ IV:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 5

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ V:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 5

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ VI:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich.

• liczba grup - 5 (a,b,c,d,e)

• liczba dzieci w grupie - 5

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grupy - 150 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ VII:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 6

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ VIII:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 6

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ IX:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.

• liczba grup - 5 (a,b,c,d,e)

• liczba dzieci w grupie - 6

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ X:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas pierwszych.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 7

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ XI:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.

• liczba grup - 4 (a,b,c,d)

• liczba dzieci w grupie - 7

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ XII:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.

• liczba grup - 8 (a,b,c,d,e,f,g,h)

• liczba dzieci w grupie - 8

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 8 grupy - 240 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ XIII:

specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas drugich.

• liczba grup - 2(a,b)

• liczba dzieci w grupie - 2

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ XIV:

specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas trzecich.

• liczba grup - 2 (a,b)

• liczba dzieci w grupie - 2

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ XV:

zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla dzieci z klas I - III.

• liczba grup - 1 (a)

• liczba dzieci w grupie - 10

• liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60

• czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

     Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne.
W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany:
- prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą,
- prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu,
- opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego,
- sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd.).
     W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi.
     W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna.
Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego.

II. Zamawiający zmienia także zapis w SIWZ w pkt. 10.1."h" na:

"Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na realizację całości przedmiotu zamówienia, poszczególne części zamówienia lub na daną grupę(y) zamówienia.

III. Zamawiający zmienia także Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Zmiana treści SIWZ oraz Ogłoszenia


<-- POWRÓT