PRZETARGI

Tomaszów Lubelski 2011.06.16

IRGK.271.19.2011

O g ł o s z e n i e

1. Nazwa i adres zamawiającego.
Miasto Tomaszów Lubelski
ul. Lwowska 57; 22-600 Tomaszów Lubelski
tel. (84) 664 37 40; fax.(84) 664 22 43

2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości powyżej 14 000 EURO.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ:
www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm

4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa dróg: Żeromskiego i Żółkiewskiego oraz budowa odcinka wschodniej obwodnicy miasta Tomaszowa Lubelskiego wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury".

Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:

4.1. Budowa i przebudowa drogi.

1. Roboty przygotowawcze

- mechaniczne karczowanie zagajników gęstych powyżej 60 % powierzchni - 0.103 ha

- wywożenie gałęzi na odległość do 2 km. - 45.0 mp

2. Roboty ziemne

- wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m ze skarpami o szer. dna do 1,5 w gruncie kat. III z ręcznym przerzutem poprzecznym -113.30 m3

- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. z wbudowaniem w nasyp -124.10 m3

- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - okład - 436.10 m3

- formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gruncie kat. III - 407.20 m3

3. Roboty rozbiórkowe

- rozebranie krawężników betonowych na podsypce - 533.0 m

- rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie - 835.0 m2

- rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm mechanicznie (analogia) - 835.0 m2

- wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odleg. 1 km. - 242.30 m3

4. Krawężniki i obrzeża

- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 707.20 m

- obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 820,80 m

5. Chodniki

- chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 1024.30 m2

6. Podbudowa

- warstwa wzmacniająca z betonu 5,0 MPa gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 1168.0 m2

- podbudowa z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 20 cm - 1168.0 m2

7. Nawierzchnia

- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) na podbudowie kruszywa - 1168.0 m2

- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 2159.20 m2

8. Zjazdy

- podbudowy betonowe z betonu B-10 gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 159.20 m2

- nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 159.20 m2

9. Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające

- pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych - 27.0 szt.

- pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne - 32.0 szt.

- poręcznie ochronne łańcuchowe pojedyncze U- 12b o rozstawie słupków z rur śr. 60 mm co 1.5 m - 158.0 m

10. Roboty wykończeniowe

- plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. I-III - 699.0 m2

4.2. Przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej.

- roboty ziemne wykon. Koparkami podsiębiernymi o poj. 0.60 m3 w gr.kat. I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km - 617.30 m3

- pełne umocnienie ścian wykopów (wraz z rozbiórką) typu BOX np. SBH STANDARD BOX oraz typu słupowo-rozporowych np. Podlasie 3 lub SBH szalunkowa komora dylowa wciskanych w trakcie pogłębiania wykopów w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym. Założenia kalkulacji:

1. koszt montażu, rozbiórki i utrzymania w okresie wykonywania i zasypywania wykopów = 10,43 zł/m2

2. okres utrzymania przy pozostałych robotach montażowych (przy pracy 2-zmianowej i 4 pracownikach na zmianie = 1622,4 m-g

3. cena utrzymania = 0,025 zł/m-g za 1 m2 umocnienia w okresie trwania pozostałych robót montażowych wynosi= 0,025 x 1622,4 m-g= 40,56 zł/m2 - 1307,0 m2

- igłofiltry o śr. 32 mm z osiatkowym filtrem o dł. 1,0 m, filtry montowane przy użyciu rury wpłukującej 133mm - 368,0 szt.

- demontaż istn. kanałów o śr. nom. 600mm i 800 mm (odcinek do wymiany na śr. 1000mm) - 128,50 m

- ława betonowa z betonu B15 o grubości 15 cm i szerokości 1,7 m - 219,0 m2

- rury kielichowe żelbetowe WIPRO z betonu B55 kl. Wytrzymałości III o śr. 200 mm uszczelniane uszczelką gumową - 37,0 m

- rury kielichowe żelbetowe WIPRO z betonu B55 kl. wytrzymałości III o śr.  300 mm uszczelniane uszczelką gumową - 88,0 m

- rury kielichowe żelbetowe WIPRO z betonu B55, kl. wytrzymałości II o śr. 1000  mm uszczelniane uszczelka gumową - 128,50 m

- izolacja rur WIPRO śr. 1000 mm w strefie przemarzania gruntu pianobetonem gr. 20 cm (posadowienie kanałów A i B) - 82,0 m2

- izolacja rur WIPRO o śr. 200mm, 300mm i 400mm w strefie przemarzania gruntu pianobetonem do poziomu 0,2 m ponad wierzch rury na całej szerokości wykopu (posadowienia kanałów C) - 164,0 m2

- studnie kanalizacyjne prefabrykowane ECOL-UNICOL o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m - 8,0 stud.

- zasypywanie wykopów spycharkami przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III- zasypka piaskiem - 349,40 m3

- transport nadmiaru gruntu rodzimego samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km grunt oblepiający naczynie robocze (załadunek koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3) - 331,0 m3

4.3. Budowa sieci wodociągowej

- pełne umocnienie ścian wykopów (wraz z rozbiórką) typu BOX np. SBH STANDARD BOX oraz typu słupowo-rozporowych np. Podlasie 3 lub SBH szalunkowa komora dylowa wciskanych w trakcie pogłębiania wykopów - w miejscach kolizji z uzbrojenie podziemnym. Założenia do kalkulacji:

1. koszt montażu, rozbiórki i utrzymania w okresie wykonywania i zasypywania wykopów = 10,43zł/m2

2. okres utrzymania przy pozostałych robotach montażowych (przy pracy 2-zmianowej i 4 pracownikach na zmianie= 148,9 r-g

3.cena utrzymania= 0,025 zł/m-g za 1 m2 umocnienia w okresie trwania pozostałych robót montażowych wynosi= 0,025 x148,9, r-g= 3,72 zł/m2 - 527,0 m2

- igłofiltry o śr. 32 mm z osiatkowym filtrem o dł. 1,0 m filtry montowane przy użyciu rury wpłukującej 133mm -147,0 szt.

- rury WAVIN PE klasy 100 SDR 17 PN 10 o średnicy 160x9,5 mm łączone przez zgrzewanie doczołowe -160,50 m

- zasuwa kołnierzowa nr 4000 E2 DN 100, PN16, HAWLE, z obudową teleskopową nr 9500 E2 i skrzynką uliczną sztywną nr 1750 - 3,0 kpl.

- zasuwa kołnierzowa nr 4000 E2 DN80, PN 16, HAWLE z obudową teleskopową nr 9500 E2 i skrzynka uliczną sztywną nr 1750 - 2,0 kpl.

- hydrant podziemny DN80 nr 5060 HAWLE, ze skrzynką uliczną nr. 1950 do hydrantów podziemnych - 2,0 kpl.

- zasypywanie wykopów piaskiem dowiezionym w pasie projektowanej jezdni - 15,0 m3

- transport nadmiaru gruntu rodzimego samochód. Samowyładowczymi na odległość do 1 km (załadunek mechaniczny) - 58,0 m3

4.4. Budowa kanału sanitarnego

- wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. I-II z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym głębokość do 3 m - szerokość 0,8-1,5 m -135,0 m3

- pełne umocnienie ścian wykopów (wraz z rozbiórką) typu BOX np. SBH STANDARD BOX oraz typu słupowo-rozporowych np. podlasie 3 lub SBH szalunkowa komora dylowa wciskanych w trakcie pogłębiania wykopów - w miejscach kolizji z uzbrojeniem podziemnym. Założenia kalkulacji:

1. koszt montażu, rozbiórki i dzierżawy w okresie wykonywania i zasypywania wykopów = 10,43 zł/m2

2. okres utrzymania przy pozostałych robotach montażowych =384 r-g

3. cena utrzymania= 0,025zł/m-g za 1 m2 umocnienia w okresie trwania pozostałych robót montażowych wynosi= 0,025x384r-g=9,6 zł/m2 - 1105,0 m2

- igłofiltry o śr. do 50 mm montowane w uprzednio w płukanej rurze obsadowej z obsypką na głębok. do 4 m - 221,0 szt.

- kanały z rur kielichowych PCV- U, klasy S, SN 8 kN/m2, SDR % 34 o śr. zewn. 200 mm - wykopy umocnione - 106,0 m

- studnie kanalizacyjne prefabrykowane ECOL-UNICOL o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m z nawierconymi otorami dla rur PVC - 4,0 stud.

- warstwa ochronna zasypu (0,3 ponad wierzch rury) z mieszanki żwirowa piaskowej o max 15% pozostałości na sicie 0,75 mm- szerokości 0,8-1,5 m - 60,30 m3

- igłofiltry o śr. do 50 mm montowane uprzednio w płukanej rurze obsadowej z obsypką na głębok. do 4 m- KALKULACJA DLA ODGAŁĘZIEŃ SIECI - 39,0 szt.

- warstwa ochronna zasypu (0,3 ponad wierzch rury) z mieszanki żwirowo-piaskowej o max 15 % pozostałości w sicie 0,75 mm-szerokość 0,8-1,5 m - KALKULACJA DLA ODGAŁĘZIEŃ SIECI - 21,0 m3

- zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych piaskiem pochodzącym z wykopów- w pasie projektowanej jezdni - KALKULACJA DLA ODGAŁĘZIEŃ SIECI - 22,40 m3

4.5. Budowa kablowej sieci oświetlenia drogowego

1. Linia Kablowa

- ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III - 36,0 m3

- ręczne układanie kabli wielożyłowych wielożyłowych o masie do 1,0 kg/m na nap. znam. poniżej 110 kV w rowach kablowych - 140,0 m

2. Montaż elementów linii oświetlenia ulicznego - ręczne stawianie słupów oświetleniowych o masie do 250 kg w gruncie kat. I-III - 3,0 szt.

- montaż na nie zamontowanym wysięgniku opraw do lamp sodowych (1 lampa w oprawie) - 3,0 szt.

- montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg na słupie - 3,0 szt.

- zabezpieczenie zewnętrznej powierzchni kabla taśmą izolacyjna - 1,0 m

4.6. Przebudowa ulicy Stefana Żeromskiego

1. Roboty Przygotowawcze i Rozbiórkowe.

- rozebranie chodników z kostki brukowej gr. 6 cm. na podsypce piaskowej (analogia) - 286,40 m2

- rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ręcznie - 90,50 m2

- transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odl. do 1 km. - 132,40 m3

- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 - 1,40 m3

2. Krawężniki

- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo - piaskowej - 680,0 m

3. Przebudowa przepustu i elementów kanalizacji burzowej

- wykopy oraz przekopy o głęb. do 3,0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 - 0,60 m3 w gr. kat. III-IV pod projektowany przepust ramowy 150x100 cm. - 67,50 m3

- wykonanie części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych skrzynkowych o przekroju zamkniętym o wym 1,5x1,0 m i 1 otw. z wykonaniem ławy fundamentowej oraz w-wy ochronnej z betony B-10, wypełnieniem szczelin, wykonaniem izolacji górnej części przepustu z 3 warstw tkaniny technicznej sklejonej asfaltem oraz 1 w - wypapy asfaltowej na osnowie z folii aluminiowej, przykrycie styków pomiędzy elementami przepustu pasami 2 warstw tkaniny na asfalcie - 15,0 m

- roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmag. w hałdach (nadmiar) z transp. urobku na odl. 1 km sam. samowyład. - 40,50 m3

4. Roboty nawierzchniowe

- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne -174,360 t

- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 2040,0 m2

5. Zjazdy

- krawężniki betonowe wtopione (opornik) o wymiarach 12x25 cm bez ław na podsypce piaskowej - 61,0 m

- obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 193,50 m

- podbudowy betonowe z betonu B-10gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - 447,920 m2

- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 447,920 m2

6. Budowa chodnika

- roboty zimne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - koryto pod chodnik w km 0+ 415-0+526- str. lewa - 38,70 m3

- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 461,60 m2

7. Oznakowanie poziome

- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukowi- linie segregacyjne i krawędziowe, przerywane, malowane mechanicznie - 35,680 m2

8. Roboty wykończeniowe

- plantowanie poboczy w gruncie rodzimym wykonywane ręcznie przy grubości ścinania 10 cm - 944,0 m2

4.7. Przebudowa ulicy St. Żółkiewskiego

1. Roboty przygotowawcze

- rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 12 cm o spoinach wypełnionych piaskiem - 171,0 m2

- rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej - 210,0 m2

- rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej - 208,0 m

- transport wewn. mat. Sztukowanych o masie 200-1000 kg na odl. do 0,5 km z załad. i wyład. mechanicznym samochodem 5-10 t - 95,414 t

2. Poszerzenie nawierzchni

- koryta gł. 30 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników - 87,0 m2

- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 87,0 m2

3. Chodniki i zjazdy

- krawężniki betonowe wystające w wym. 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej - 222,0 m

- obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 45,0 m

- układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm -50 elementów/m2 - 67,150 m2

- układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm -50 elementów/m2/50% kolor - 241,30 m2

4. Nawierzchnia

- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca) - 946,08 m2

- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) - 946,08 m2

5. Roboty wykończeniowe

- pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 6,0 szt.

- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędz. ciągłe malowane ręcznie - 22,080 m2

- ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.III, regulacja poboczy do wysokości krawężnika (strona prawa) - 132,0 m2

i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Wspólny Słownik Zamówień - CPV:

45233140-2 - roboty drogowe

45230000-8 - roboty w zakresie budowy rurociągów

45231400-9 - roboty w zakresie budowy linii energetycznych

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania całego zamówienia - do 30.11. 2011 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobów dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b) posiadania wiedzy i doświadczenia,

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24, ust. 1 i 2 wyżej cytowanej ustawy.

7.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku - uprawnienia do wykonywania działalności i wiedza oraz doświadczenie:

a) od Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby wykazał się doświadczeniem wykonania już co najmniej 2 robót drogowych z nawierzchnią mineralno-bitumiczną asfaltową o powierzchni co najmniej 1 000 m2 każda.
Wykonawcy przedłożą w ofercie wykaz robót budowlanych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - "Wykaz ważniejszych realizacji" w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencję, protokół odbioru, itp.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

7.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku - potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia.

a) Wykonawca dołączy do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał się możliwością dysponowania następującym sprzętem:
- równiarki lub spycharki uniwersalne,
- koparka,
- betoniarki do wytwarzania betonu,
- płyty wibracyjne lub ubijaki mechaniczne,
- układarek do mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego,
- walców lekkich, średnich i ciężkich, gładkich, walców ogumionych,
- samochodów samowyładowczych,

b) Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,
- oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że osoby wyznaczone do nadzorowania robót posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w branży drogowej, sanitarnych i elektrycznej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

7.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku - sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Zamawiający wymaga by wykonawca przedstawił:

a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

b) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł,

c) jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.

d) jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 4 ustawy (dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej) polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust. 2b ustawy Pzp, wymaga przedłożenia informacji z banku, jak w pkt. 5.4.lit. "a" i "b" niniejszej SIWZ, dotyczącej tych podmiotów,

e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę jako firma lub osoba fizyczna udokumentuje posiadanie wymienionych wyżej środków finansowych na koncie w banku i przedstawi w ofercie poświadczone ksero żądanej polisy.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

8. Informacja na temat wadium.
Wymagane jest wpłacenie wadium w wysokości - 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).

8.1. Wadium można wnieść w formie:

a) pieniądza na konto zamawiającego,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 "b" ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm/.

f) W kasie wewnętrznej Urzędu Miasta Tomaszów Lubelski, pok. Nr 4

8.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

8.3. Wadium w pieniądzu można wnieść w terminie złożenia ofert, tj. do 01.07.2011r. do godz. 1000 na konto Nr 82 2030 0045 1110 0000 0063 8150 w Banku Gospodarki Żywnościowej SA Oddział w Tomaszowie Lubelskim, dołączając ksero dowodu wpłaty wadium do oferty.

8.4. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powinien być dołączony do oferty w postaci oryginału.

8.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostało wybrana jako najkorzystniejsza.

8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust.4a ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w art. 26, ust. 3, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń wymienionych w art. 25, ust. 1 cyt. ustawy, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

9. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie.

9.1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszej ceny oferenta wg. poziomów: - cena ofertowa - 100 %

9.2. Przyjęta metoda przyznania punktów za cenę - polegać będzie na ocenie każdej oferty według 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza czyli najniższa cenowo otrzymuje 100 pkt.

9.3. Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punków wg wzoru:

cena oferty najkorzystniejszej (najniższej)
-------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena oferty badanej

10. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę sporządzoną w oparciu o Specyfikację należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pok. 23. Termin składania ofert upływa dnia 01.07.2011 r. godz. 1000. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 01.07.2011r. godz. 1030.

11. Termin związania ofertą - 30 dni.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie zamierza się zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie zamierza się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego.

16. "Specyfikację istotnych warunków zamówienia" można pobrać
a) ze strony internetowej (www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm) lub
b) w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Lwowskiej 57, pok. 29 lub za zaliczeniem pocztowym.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju Nr 29 Urzędu Miasta Tomaszów Lubelski lub telefonicznie: 84 664 37 40, w.42, w godz. 800 - 1500.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 16.06.2011 r.

SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 Załącznik nr 1
Załącznik nr 2 Załącznik nr 2
Załącznik nr 3 Załącznik nr 3
Załącznik nr 4 Załącznik nr 4
Załącznik nr 5 Załącznik nr 5
Załącznik nr 6 Załącznik nr 6
Załącznik nr 7 Załącznik nr 7
Załącznik nr 8 Załącznik nr 8 (plik 17 MB)





<-- POWRÓT