PRZETARGI

Tomaszów Lubelski 2011.05.18

IRGK.271.12.2011

O g ł o s z e n i e

1. Nazwa i adres zamawiającego.
Miasto Tomaszów Lubelski
ul. Lwowska 57; 22-600 Tomaszów Lubelski

2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości powyżej 14 000 EURO.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ:
www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm

4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową nawierzchni drogi ulicy Króla III Zygmunta Wazy w Tomaszowie Lubelskim o długości 245,00 mb.
Roboty budowlane zostały określone w projekcie budowlanym pn. "Przebudowa nawierzchni drogi ulicy Króla III Zygmunta Wazy w Tomaszowie Lubelskim od km 0+000,00 do 0+245,00 (długości 245,00 mb)" opracowanym przez Pracownię Projektów Drogowych ul. Kościuszki 110, 22-600 Tomaszów Lubelski i obejmują miedzy innymi:

4.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE

a. Rozbieranie czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetonowych pełnych o powierzchni 1 szt. do 3 m2 w km 0+000 - 0+093 - 279,0 m2

b. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km - 20.160 m3

c. Przewóz płyt żelbetonowych drogowych na odległość do 1 km po drodze o nawierzchni kl. III z demontażu w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. na ulicę Ofiar Bełżca w Tomaszowie Lubelski - 7.0 kurs

d. Przewóz płyt żelbetonowych drogowych po drodze o nawierzchni kl.III, dodatek za każdy dalszy 1 km - od 1km do 4 km - z demontażu w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj, na ulicę Ofiar Bełżca w Tomaszowie Lubelskim, Krotność = 3 - 7.0 kurs

4.2. ROBOTY ZIEMNE

a. Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. - na odkład - 393.88 m3

4.3. KRAWĘŻNIKI

a. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej (OPUSZCZONE W MIEJSCACH WJZADÓW GOSPODARCZYCH) - 550,0 m

4.4. PODBUDOWA

a. Profilowane zgęszczenie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. II-I pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1130.64 m2

b. Podbudowa z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 20 cm. - 1130.64 m2

4.5. NAWIERZCHNIA

a. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - 1130.64 m2

b. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) - 1130.64 m2

4.6. OZNAKOWANIE

a. Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 4,0 szt.

b. Pionowe znaki drogowe - znaki ostrzegawcze o pow. ponad 0.3 m2 - 2,0 szt.

c. Pionowe znaki drogowe - znaki i tabliczki informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 - 6,0 szt.

4.7. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE

a. Plantowanie (odrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat. I-III - 304.25 m2 i inne roboty określone w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót i Specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych.
Przedmiot zamówienia wg słownika CPV

45 23 31 20 -8 - roboty w zakresie budowy dróg

45 00 00 00 -7 - roboty budowlane

45 11 10 00 -8 - roboty ziemne

Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania całego zamówienia - do 30.08. 2011 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobów dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,

- dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

7.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku - uprawnienia do wykonywania działalności i wiedza oraz doświadczenie:

a) od Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby wykazał się doświadczeniem wykonania już co najmniej 2 zadań w zakresie budowy drogi o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie tj. ok. 1000 m2 nawierzchni drogi z mieszek mineralno - bitumicznych asfaltowych - każde.
Wykonawcy przedłożą w ofercie wykaz robót budowlanych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - "Wykaz ważniejszych realizacji" w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencje, protokóły odbioru, itp.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

7.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku - potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia.

a) Wykonawca dołączy do oferty wykazu narzędzi wg Załącznika Nr 4, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się możliwością dysponowania co najmniej następującym sprzętem:
- koparka - 1 szt.
- walec - 1szt.
- betoniarka - 1 szt.
- wibrator powierzchniowy - 1 szt.
- samochodów samowyładowczych - 1 szt.

b) Wykonawca przedstawi wykaz osób wg Załącznika Nr 5, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,

c) oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że osoby wyznaczone do nadzorowania robót posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w branży drogowej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.

Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

7.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku - sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Zamawiający wymaga by wykonawca przedstawił:

a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

b) Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł,

c) jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku.

d) jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 4 ustawy (dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej) polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust. 2b ustawy Pzp, wymaga przedłożenia informacji z banku, jak w pkt. 5.4. lit. "a" i "b" niniejszej SIWZ, dotyczącej tych podmiotów,

e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z prowadzeniem robót.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę jako firma lub osoba fizyczna udokumentuje posiadanie wymienionych wyżej środków finansowych na koncie w banku i przedstawi w ofercie poświadczone ksero żądanej polisy.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

8. Informacja na temat wadium.
Wymagane jest wpłacenie wadium w wysokości - 2 000,00 zł.

8.1. Wadium można wnieść w formie:

a) pieniądza na konto zamawiającego,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 "b" ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm/.

8.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

8.3. Wadium w pieniądzu można wnieść w terminie złożenia ofert, tj. do 02.06.2011 r. do godz. 1000 na konto Nr 82 2030 0045 1110 0000 0063 8150 w Banku Gospodarki Żywnościowej SA Oddział w Tomaszowie Lubelskim, dołączając ksero dowodu wpłaty wadium do oferty.

8.4. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powinien być dołączony do oferty w postaci oryginału.

8.5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostało wybrana jako najkorzystniejsza.

8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust.4a ustawy Pzp w przypadku o którym mowa w art. 26, ust. 3, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń wymienionych w art. 25, ust. 1 cyt. ustawy, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

9. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie.

9.1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszej ceny oferenta wg. poziomów: - cena ofertowa - 100 %

9.2. Przyjęta metoda przyznania punktów za cenę - polegać będzie na ocenie każdej oferty według 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza czyli najniższa cenowo otrzymuje 100 pkt.

9.3. Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punków wg wzoru:

cena oferty najkorzystniejszej (najniższej)
-------------------------------------------------------------------- x 100 pkt.
cena oferty badanej

10. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę sporządzoną w oparciu o Specyfikację należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pok. 23. Termin składania ofert upływa dnia 02.06.2011 r. godz. 1000. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 02.06.2011 r. godz. 1030.

11. Termin związania ofertą - 30 dni.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie zamierza się zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie zamierza się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego.

16. "Specyfikację istotnych warunków zamówienia" można pobrać
a) ze strony internetowej (www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm) lub
b) w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Lwowskiej 57, pok.29 lub za zaliczeniem pocztowym.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju Nr 29 Urzędu Miasta Tomaszów Lubelski lub telefonicznie: 84 664 37 40, w.42, w godz. 800 - 1500.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 18.05.2011 r.

SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 Załącznik nr 1
Załącznik nr 2 Załącznik nr 2
Załącznik nr 3 Załącznik nr 3
Załącznik nr 4 Załącznik nr 4
Załącznik nr 5 Załącznik nr 5
Załącznik nr 6 Załącznik nr 6
Załącznik nr 7 Załącznik nr 7
Załącznik nr 8 Załącznik nr 8
Załącznik nr 9 Załącznik nr 9



<-- POWRÓT