Tomaszów Lubelski strona głowna kamery miejskie mapa strony kontakt     facebook twitter     A A A
 
Piątek, 26 kwietnia 2024 r.
Imieniny obchodzą: Marzena, Klaudiusz, Maria, Marcelina, Ryszard

Artykuły


IR.271.4.2018 - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miast

 

Ogłoszenie nr 547189-N-2018 z dnia 2018-04-19 r.

 

Miasto Tomaszów Lubelski: „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


ZAŁĄCZNIKI

Ogłoszenie
SIWZ
Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia    
Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz osób
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór formularza oferty
Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór umowy
Załącznik nr 9 do SIWZ - Wzór zobowiązania - art. 22a ust. 2 Pzp


 

Zmiana treści SIWZ

Tomaszów Lubelski, dnia 30 kwietnia 2018r.

IR.271.4.1.2018

Dotyczy: 

zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Nazwa nadana zamówieniu „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IR.271.5.2018”. Oznaczenie sprawy: IR.271.4.2018.

Wykonawcy nie wypełniają poz. 12 w formularzu ofertowym.

 
..................................................
Podpis Kierownika Zamawiającego

- Zmiana treści SIWZ


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA I TREŚCI SIWZ Z DNIA 07.05.2018 R.

IR.271.4.2.2018

Tomaszów Lubelski, dnia 7 maja 2018 r.

Dotyczy:

zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Nazwa nadana zamówieniu „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR  z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IR.271.5.2018”. Oznaczenie sprawy: IR.271.4.2018.

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ:

1) pkt 16 lit. d) SIWZ otrzymuje brzmienie:

d) kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dokumentów potwierdzających, że osoby, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia oraz na warunkach ubezpieczenia określonych przez zamawiającego we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ,

2) w pkt 5.2. SIWZ ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie:

„W przypadku osób, o których mowa w pkt 5.2. ppkt 1-4 SIWZ, za jeden rok doświadczenia w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego uznaje się liczbę 365 dni wykonywania nadzoru inwestorskiego, w tym również liczbę 365 dni wynikającą z sumowania dni, w których był wykonywany nadzór inwestorski. W wykazie osób stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w kolumnie dotyczącej doświadczenia („Doświadczenie”) wykonawca wskazuje dni lub okresy, w których był wykonywany nadzór inwestorski w danej branży oraz branżę, w której był wykonywany nadzór inwestorski i podmioty na rzecz, których był wykonywany nadzór inwestorski.”

3) § 13 Załącznika nr 8 do SIWZ. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego, otrzymuje brzmienie:

§ 13.

  1. Każdy inspektor nadzoru inwestorskiego posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane, o którym mowa w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725) na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia OC, w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, wynoszącą równowartość w złotych 50 000 euro (dalej jako „ubezpieczenie OC”).
  2. Każdy inspektor nadzoru inwestorskiego obowiązany jest do utrzymania ważnej umowy ubezpieczenia OC oraz nie zmniejszania wysokości sumy ubezpieczenia i zakresu ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy.
  3. W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia OC w czasie obowiązywania niniejszej umowy, najpóźniej w dniu zawarcia nowej umowy ubezpieczenia OC, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oryginał polisy potwierdzającej zawarcie nowej umowy ubezpieczenia OC oraz załączyć kopię tej polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez inspektora nadzoru inwestorskiego lub Wykonawcę.
  4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii polisy OC, gdy złożona kopia polisy OC jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  5. Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o odstąpieniu przez Wykonawcę od umowy ubezpieczenia OC.

4) § 15 ust. 1 pkt 1 Załącznika nr 8 do SIWZ. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego, otrzymuje brzmienie:

„odstąpienia od umowy w okolicznościach, o których mowa w § 14 ust. 1 - wynosi 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 11 ust. 1, z wyłączeniem przypadku, gdy wykonywanie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego”

5) § 15 ust. 2 Załącznika nr 8 do SIWZ. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego, otrzymuje brzmienie:

„Kara umowna za naruszenie obowiązków, o których mowa w § 13 wynosi 1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 11 ust. 1, za każde zdarzenie.”

6) w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wzór wykazu osób, kolumna „Doświadczenie (wskazanie dni lub okresów, w których był wykonywany nadzór inwestorski w danej branży oraz wskazanie branży, w której był wykonywany nadzór inwestorski)” otrzymuje brzmienie”:

„Doświadczenie (wskazanie dni lub okresów, w których był wykonywany nadzór inwestorski w danej branży oraz branży, w której był wykonywany nadzór inwestorski i podmiotów na rzecz, których był wykonywany nadzór inwestorski)”

Wzór nowego Załącznika nr 2 do SIWZ, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, na której została udostępniona SIWZ i nadaje mu nazwę:

„Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz osób - po zmianie z dnia 07.05.2018 r.”

7) pkt 13.1. oraz 13.2. SIWZ otrzymują brzmienie:

13.1. Miejsce i termin składania ofert:

  1. miejsce składania ofert: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 23 - Sekretariat Urzędu Miasta,
  2. termin składania ofert: do dnia 14.05.2018, do godz. 11.00.

13.2. Miejsce i termin otwarcia ofert:

  1. miejsce otwarcia ofert: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 22,
  2. termin otwarcia ofert: w dniu 14.05.2018 o godz. 12.00.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA BZP - Z DNIA 07.05.2018
Zał nr 2 do SIWZ - Wykaz osób - po zmianie z dnia 07.05.2018 r.
Zmiana treści SIWZ z dnia 07.05.2018 r.

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA I TREŚCI SIWZ Z DNIA 11.05.2018 R.

IR.271.4.3.2018

Tomaszów Lubelski, dnia 11 maja 2018 r.

 

Dotyczy:

zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Nazwa nadana zamówieniu „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR  z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IR.271.5.2018”. Oznaczenie sprawy: IR.271.4.2018.

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ:

1) pkt 4 SIWZ otrzymuje brzmienie:

4. Termin wykonania zamówienia do dnia 15 listopada 2020 r., z tym że:

4.1. od dnia 1 lipca 2018 r. do dnia 15 listopada 2020 r. - w przypadku wykonywania nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji części 1 zamówienia w postępowaniu IR.271.5.2018,
4.2. od dnia 1 lipca 2018 r. do dnia 30 listopada 2019 r. - w przypadku wykonywania nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji części 2 zamówienia w postępowaniu IR.271.5.2018.

2) w pkt 15.2. SIWZ, część „A. Kryterium „Cena ryczałtowa brutto za wykonanie całego nadzoru inwestorskiego” otrzymuje brzmienie:

A. Kryterium „Cena ryczałtowa brutto za wykonanie całego nadzoru inwestorskiego” - w skrócie „Cena” w PLN:

a) znaczenie kryterium - 60% (0,6);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:

Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej

W celu dokonania oceny ofert wykonawca oblicza cenę ryczałtową brutto za wykonanie całego nadzoru inwestorskiego.

W formularzu oferty wykonawca podaje cenę ryczałtową brutto w PLN cyfrowo i słownie za wykonanie całego nadzoru inwestorskiego, w tym:

a) cenę netto w PLN,
b) kwotę podatku VAT w PLN,
c)stawkę podatku VAT w procentach,

Przez wykonanie całego nadzoru inwestorskiego należy rozumieć wykonanie nadzoru inwestorskiego:

1) od dnia 1 lipca 2018 r. do dnia 15 listopada 2020 r. w ramach realizacji części 1 zamówienia, o której mowa w postępowaniu IR.271.5.2018, w branżach:

a) konstrukcyjno-budowlanej z jednoczesnym wykonywaniem czynności koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego,
b) inżynieryjnej drogowej,
c) sanitarnej,
d) elektrycznej i energetycznej;

2) od dnia 1 lipca 2018 r. do dnia 30 listopada 2019 r. w ramach realizacji części 2 zamówienia, o której mowa w postępowaniu IR.271.5.2018, w branżach .

a) konstrukcyjno-budowlanej z jednoczesnym wykonywaniem czynności koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego,
b) sanitarnej,
c) elektrycznej i energetycznej.

3) w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wzór formularza oferty, pkt 1 otrzymuje brzmienie:

1. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych, składam niniejszą ofertę i oświadczam, że za wykonanie całego nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR  z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IR.271.5.2018”. Oznaczenie sprawy: IR.271.4.2018., oferuję cenę ryczałtową brutto ………………………… PLN, w tym:

a) cena netto: ....................................................................................................... PLN
b) kwota podatku VAT: ........................................................................................... PLN
c) stawka podatku VAT w procentach: ..................................................................... %

Przez wykonanie całego nadzoru inwestorskiego należy rozumieć wykonanie nadzoru inwestorskiego w okresach:

1) od dnia 1 lipca do dnia 15 listopada 2020 r. w ramach realizacji części 1 zamówienia, o której mowa w postępowaniu IR.271.5.2018, w branżach:

a) konstrukcyjno-budowlanej z jednoczesnym wykonywaniem czynności koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego,
b) inżynieryjnej drogowej,
c) sanitarnej,
d) elektrycznej i energetycznej;

2) od dnia 1 lipca do dnia 30 listopada 2019 r. w ramach realizacji części 2 zamówienia, o której mowa w postępowaniu IR.271.5.2018, w branżach .

a) konstrukcyjno-budowlanej z jednoczesnym wykonywaniem czynności koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego,
b) sanitarnej,
c) elektrycznej i energetycznej.

W związku z dokonaną zmianą treści formularza oferty, Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej, na której została udostępniona SIWZ nowy wzór formularza oferty o nazwie:
„Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór formularza oferty po zmianie z 11.05.2018 r.”

4) w Załączniku nr 8 do SIWZ Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego:

a) § 2 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

5. Ustala się termin wykonywania nadzoru inwestorskiego od dnia 1 lipca 2018 r. do dnia 15 listopada 2020 r., z tym że:

1) od dnia 1 lipca 2018 r. do dnia 15 listopada 2020 r. - w przypadku wykonywania nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji części 1 zamówienia w postępowaniu IR.271.5.2018,
2) od dnia 1 lipca 2018 r. do dnia 30 listopada 2019 r. - w przypadku wykonywania nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji części 2 zamówienia w postępowaniu IR.271.5.2018.

b) § 11 ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„za miesiące od lipca 2018 r. do października 2020 r. Wykonawca otrzyma 85% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w ust. 1, płatnego w równych częściach za każdy miesiąc,”

5) po § 11 dodaje się § 11a w brzmieniu:

§ 11a.

1. W przypadku, gdy ze względu na rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych, okres wykonywania nadzoru inwestorskiego ulegnie skróceniu w stosunku do okresu od 1 lipca 2018 r. do 15 listopada 2020 r., wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 11 ust. 1 zostanie obniżone i ustalone zgodnie z wzorem:

WPO = (C x B) / A
gdzie:
WWPO - wynagrodzenie Wykonawcy po obniżeniu
A - liczba dni, w których nadzór inwestorki powinien być wykonywany w okresie od 1 lipca 2018 r. do 15 listopada 2020 r., obliczona zgodnie z § 10,
B - wynagrodzenie Wykonawcy przed obniżeniem (wynagrodzenie, o którym mowa w § 11 ust. 1),
C - liczba dni, w których nadzór inwestorki będzie wykonywany, gdy ze względu na rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych, okres wykonywania nadzoru inwestorskiego ulegnie skróceniu w stosunku do okresu od 1 lipca 2018 r. do 15 listopada 2020 r.
NWW - wynagrodzenie Wykonawcy po obniżeniu

6) pkt 13.1. oraz 13.2. SIWZ otrzymują brzmienie:

13.1. Miejsce i termin składania ofert:

a) miejsce składania ofert: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 23 - Sekretariat Urzędu Miasta,
b) termin składania ofert: do dnia 18.05.2018, do godz. 11.00.

13.2. Miejsce i termin otwarcia ofert:

a) miejsce otwarcia ofert: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 22,
b) termin otwarcia ofert: w dniu 18.05.2018 o godz. 12.00.

Zmiana treści SIWZ z dnia 11.05.2018 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 11.05.2018 r.
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór formularza oferty po zmianie z 11.05.2018 r.
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór formularza oferty po zmianie z 11.05.2018 r.


 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA I TREŚCI SIWZ Z DNIA 14.05.2018 R.

 

IR.271.4.4.2018

Tomaszów Lubelski, dnia 14 maja 2018 r.

 

Dotyczy:

zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Nazwa nadana zamówieniu „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IR.271.5.2018”. Oznaczenie sprawy: IR.271.4.2018.

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) Zamawiający dokonuje zmiany treści SIWZ:

1) pkt 5.2. SIWZ otrzymuje brzmienie:

5.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:

  1. koordynatorem czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego i jednocześnie inspektorem nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
  2. inspektorem nadzoru inwestorskiego w branży inżynieryjnej drogowej - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w takiej specjalności,
  3. inspektorem nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w takiej specjalności,
  4. inspektorem nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej i energetycznej - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego w takiej specjalności.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk, o których mowa w pkt 5.2. ppkt 1-4 SIWZ.
Na podstawie art. 13 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stanowią również podstawę do wykonywania nadzoru inwestorskiego.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) łączenie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego nie jest dopuszczalne.
W przypadku osób, o których mowa w pkt 5.2. ppkt 1-4 SIWZ, za jeden rok doświadczenia w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego uznaje się liczbę 365 dni wykonywania nadzoru inwestorskiego, w tym również liczbę 365 dni wynikającą z sumowania dni, w których był wykonywany nadzór inwestorski. W wykazie osób stanowiącym Zał nr 2 do SIWZ - Wykaz osób - po zmianie z dnia 07.05.2018 r, kolumnie dotyczącej doświadczenia („Doświadczenie”) wykonawca wskazuje dni lub okresy, w których był wykonywany nadzór inwestorski w danej branży oraz branżę, w której był wykonywany nadzór inwestorski i podmioty na rzecz, których był wykonywany nadzór inwestorski.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania liczby dni, w których wykonywany był nadzór inwestorski, w przypadku, gdy w jednym okresie czasu osoba, o której mowa w pkt 5.2. ppkt 1-4 SIWZ wykonywała dwa lub więcej nadzorów inwestorskich na podstawie odrębnych umów o wykonywanie nadzoru inwestorskiego.

2) pkt 13.1. oraz 13.2. SIWZ otrzymują brzmienie:

13.1. Miejsce i termin składania ofert:

  1. miejsce składania ofert: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 23 - Sekretariat Urzędu Miasta,
  2. termin składania ofert: do dnia 22.05.2018, do godz. 11.00.

13.2. Miejsce i termin otwarcia ofert:

  1. miejsce otwarcia ofert: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 22,
  2. termin otwarcia ofert: w dniu 22.05.2018 o godz. 12.00.

Zmiana treści SIWZ z dnia 14.05.2018 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 14.05.2018 r.

 


ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 18.05.2018 R.

IR.271.4.5.2018

Tomaszów Lubelski, dnia 18 maja 2018 r.

 

Dotyczy:

zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Nazwa nadana zamówieniu „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR  z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IR.271.5.2018”. Oznaczenie sprawy: IR.271.4.2018.

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) § 18 ust. 5 umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej „Załącznik nr 8 do SIWZ. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego” otrzymuje brzmienie:

  1. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonywanie usług nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług nadzoru inwestorskiego. Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego oraz wykonawcę robót budowlanych o wszelkich zmianach dotyczących koordynatora i inspektorów nadzoru inwestorskiego.

Zmiana treści SIWZ z dnia 18.05.2018 r.

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA I TREŚCI SIWZ Z DNIA 21.05.2018 R.

IR.271.4.6.2018

Tomaszów Lubelski, dnia 21 maja 2018 r.

 

Dotyczy:   zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Nazwa nadana zamówieniu „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR  z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim.” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IR.271.5.2018”. Oznaczenie sprawy: IR.271.4.2018.

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018) Zamawiający dokonuje następujących zmian treści SIWZ:

1) użyte w § 3 ust. 5 pkt 9, 11, 19, 35, ust. 7 pkt 1 oraz § 4 ust. 2 i ust. 4 oraz § 6 ust. 2 pkt 1 i 2 oraz § 8 ust. 5, 8, 9, 11-16 oraz § 9 umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej „Załącznik nr 8 do SIWZ. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego” - dalej zwaną „umową”, w różnej liczbie i różnym przypadku, wyrazy „Wykonawca” lub „wykonawca” oznaczają w odpowiedniej liczbie i odpowiednim przypadku „wykonawcę robót budowlanych”,

2) w umowie po § 3 dodaje się § 3a w brzmieniu:

Podwykonawcy

§ 3a.

  1. Usługi nadzoru inwestorskiego zostaną wykonane przez podwykonawców w następującym zakresie:
  1. ..................................................... (określenie zakresu podwykonawstwa oraz podwykonawcy),
  2. ..................................................... (określenie zakresu podwykonawstwa oraz podwykonawcy),
  1. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania lub zaniechania podwykonawcy jak za własne działania lub zaniechania. Wykonanie prac za pomocą podwykonawców lub dalszych podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków umowy.
  2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania IR.271.4.2018.
  3. Łączne wynagrodzenie dla Wykonawcy oraz podwykonawców nie może przekraczać wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 11.
  4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy:
  1. zmiany podwykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę lub podwykonawcę do wykonywania nadzoru inwestorskiego
  2. zaniechania wykonywania nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę podwykonawcę lub osób skierowane przez Wykonawcę lub podwykonawcę do wykonywania nadzoru inwestorskiego.

3) § 13 umowy otrzymuje brzmienie:

㤠13.

  1. W okresie wykonywania nadzoru inwestorskiego każdy inspektor nadzoru inwestorskiego posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane, o którym mowa w art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725) na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia OC, w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, wynoszącą równowartość w złotych 50 000 euro.
  2. W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia OC, o której mowa w ust. 1 w czasie obowiązywania niniejszej umowy, najpóźniej 5 dnia od zawarcia nowej umowy ubezpieczenia OC, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez inspektora nadzoru inwestorskiego kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego zawarcie nowej umowy ubezpieczenia OC.
  3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię polisy OC, o której mowa w ust. 2, gdy złożona kopia polisy OC lub innego dokumentu ubezpieczenia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.”

4) w § 14 ust. 1 po pkt 4 dodaje się pkt 5 w brzmieniu:

„w razie wykonywania usług nadzoru inwestorskiego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, który utracił uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w umowie.”

5) § 15 ust. 2 umowy otrzymuje brzmienie:

  1. Kara umowna za:
  1. naruszenie obowiązków, o których mowa w § 13 wynosi 1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 11 ust. 1, za każde naruszenie,
  2. wykonywanie usług nadzoru inwestorskiego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, który utracił uprawnienia do wykonywania nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w umowie, wynosi 5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 11 ust. 1, za każde naruszenie.

6) pkt 13.1. oraz 13.2. SIWZ otrzymują brzmienie:

13.1. Miejsce i termin składania ofert:

  1. miejsce składania ofert: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 23 - Sekretariat Urzędu Miasta,
  2. termin składania ofert: do dnia 24.05.2018, do godz. 11.00.

13.2. Miejsce i termin otwarcia ofert:

  1. miejsce otwarcia ofert: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. 22,
  2. termin otwarcia ofert: w dniu 24.05.2018 o godz. 12.00.

7) pkt 16 lit. d) SIWZ otrzymuje brzmienie:

„kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dokumentów potwierdzających ubezpieczenie, o którym mowa w § 13 wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.”

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 21.05.2018 r.
Zmiana treści SIWZ z dnia 21.05.2018 r.

 


 

Tomaszów Lubelski: 2018.05.24

IR.271.4.9.2018

 

P R O T O K Ó Ł
KOMISJI PRZETARGOWEJ

z otwarcia ofert złożonych w przetargu nieograniczonym

 

I. Zamawiający:

Miasto Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski

II. Nazwa zadania:

„Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia „Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim”

III. Data i godzina otwarcia ofert:

24.05.2018 r. godz. 12:00

IV. Skład komisji przetargowej:

Tadeusz Wagner – Przewodniczący Komisji Przetargowej
Marek Kiełbasa – Sekretarz
Andrzej Sigłowa – Członek komisji
Marcin Zieliński – Członek Komisji
Grażyna Dmitroca – Członek Komisji

V. Wartość zamówienia dla:

Wartość zamówienia została oszacowana na podstawie przeprowadzonego rozeznania rynku drogą telefoniczną w dniu: 04.04.2018 r. na kwotę: 164 000,00 zł/netto

VI. Kwota na sfinansowanie zadania:

200 000,00 zł/brutto

VII. Oferty złożyli:

Nr Oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy składającego ofertę Cena oferty Termin zapłaty w dniach
1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
„LECH” Czesław Lechowicz
ul. Wyszyńskiego 71 m 28
22-400 Zamość
199 989,99 zł/brutto 21 dni
2. Biuro Inżynierskie Matej & Matej
Spółka Cywilna
Elżbieta Matej Bolesław Matej
ul. Lwowska 17
22-600 Tomaszów Lubelski
177 366,00 zł/brutto 21 dni
3. ZDI Spółka z o.o.
ul. Jana Kiepury 6
22-400 Zamość
179 580,00  zł/brutto 21 dni

Protokół Komisji Przetargowej z otwarcia ofert

Wersja do druku Generuj PDF
---