w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2005 rok.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 i pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591, z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806, z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568 i z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Nr 167 poz. 1759 i Nr 172 poz. 1441) art. 109 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15 poz. 148, Nr 45 poz. 391, Nr 65 poz. 594, Nr 96 poz. 874, Nr 166 poz. 1611 i Nr 189 poz. 1851, z 2004 r. Nr 19, poz. 177, Nr 93 poz. 890, Nr 121 poz. 1264, Nr 123 poz. 1291, Nr 210 poz. 2135 i Nr 273 poz. 2703, z 2005 r. Nr 14 poz. 114, Nr 64 poz. 565) - Rada Miasta uchwala, co następuje:
W uchwale Nr XXIV/239/2005 Rady Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 29 marca 2005 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2005 rok wprowadza się następujące zmiany:
1. Ustalone w § 1 dochody budżetu miasta zwiększa się o kwotę 48.520 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy pięćset dwadzieścia złotych) i zmniejsza się o kwotę 413.266 zł (słownie: czterysta trzynaście tysięcy dwieście sześćdziesiąt sześć złotych) do kwoty 37.577.081 zł (słownie: trzydzieści siedem milionów pięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy osiemdziesiąt jeden złotych),
w tym:
– dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 3.748.804 zł (słownie: trzy miliony siedemset czterdzieści osiem tysięcy osiemset cztery złotych),
– dochody związane z realizacją zadań wspólnych z innymi jednostkami samorządu terytorialnego na kwotę 129.771 zł (słownie: sto dwadzieścia dziewięć tysięcy siedemset siedemdziesiąt jeden złotych),
– dochody związane z realizacją zadań na podstawie porozumień z organami administracji rządowej na kwotę 36.600 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy sześćset złotych),
– dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na kwotę 180.000 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych),
a załącznik Nr 1 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej Uchwały.
2. Ustalone w § 2 wydatki budżetu miasta zwiększa się o kwotę 145.559 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy pięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych) i zmniejsza się o kwotę 510.305 zł (słownie: pięćset dziesięć tysięcy trzysta pięć złotych) do kwoty 43.559.648 zł (słownie: czterdzieści trzy miliony pięćset pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset czterdzieści osiem złotych),
w tym:
– wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami na kwotę 3.748.804 zł (słownie: trzy miliony siedemset czterdzieści osiem tysięcy osiemset cztery złotych),
– wydatki związane z realizacją zadań na podstawie porozumień (umów) z innymi jednostkami samorządu terytorialnego na kwotę 128.000 zł (słownie: sto dwadzieścia osiem tysięcy złotych),
– wydatki związane z realizacją zadań na podstawie porozumień z organami administracji rządowej na kwotę 36.600 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy sześćset złotych),
– wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na kwotę 180.000 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych),
a załącznik Nr 2 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej Uchwały.
3. Ustalone w § 5 wydatki na zadania inwestycyjne nie objęte programami wieloletnimi zwiększa się o kwotę 47.494 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt cztery złotych) i zmniejsza się o kwotę 47.494 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt cztery złotych) do kwoty 12.530.599 zł (słownie: dwanaście milionów pięćset trzydzieści tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych).
Wykaz inwestycji miejskich realizowanych w roku budżetowym oraz wysokość nakładów inwestycyjnych na poszczególne zadania określonych w załączniku Nr 4 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej Uchwały.
4. Ustalony w § 6 ust. 1 plan przychodów zakładów budżetowych gminy miejskiej zwiększa się o kwotę 27.476 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy czterysta siedemdziesiąt sześć złotych) do łącznej kwoty 4.413.560 zł (słownie: cztery miliony czterysta trzynaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt złotych), w tym dotacje z budżetu zwiększa się o kwotę 16.437 zł (słownie: szesnaście tysięcy czterysta trzydzieści siedem złotych) do łącznej kwoty 2.872.050 zł (słownie: dwa miliony osiemset siedemdziesiąt dwa tysiące pięćdziesiąt złotych) oraz plan wydatków zakładów budżetowych zwiększa się o kwotę 26.475 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy czterysta siedemdziesiąt pięć złotych) do łącznej kwoty 4.337.788 zł (słownie: cztery miliony trzysta trzydzieści siedem tysięcy siedemset osiemdziesiąt osiem złotych).
Planowany stan środków obrotowych zwiększa się o kwotę 1.001 zł (słownie: jeden tysiąc jeden złotych) do kwoty 38.742 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy siedemset czterdzieści dwa złotych).
Załącznik Nr 5 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszej Uchwały.
5. W § 9 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„Burmistrz miasta może samodzielnie zaciągać zobowiązania do sumy 15.732.733 zł (słownie: piętnaście milionów siedemset trzydzieści dwa tysiące siedemset trzydzieści trzy złotych)”.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego.
Przewodniczący
Rady Miasta
mgr Wojciech Żukowski