Prezentacja – Grupa VII

Grupa VII – „Niedźwiadki”
Grupa VII – „Niedźwiadki”

Dzień dobry! Jesteśmy grupą wesołych, odważnych i ciekawych świata przedszkolaków. Uczęszczamy do grupy pięciolatków, wśród nas jest czworo czterolatków oraz dwóch nowych kolegów z Ukrainy. W naszej zgranej grupie jest 16 dziewczynek i 11 chłopców. Z uśmiechem i radością spędzamy czas w przedszkolu na wspólnych zabawach, ciekawych zajęciach, a czasem nawet szaleństwach. Z nami jest wesoło!

O nasz rozwój oraz bezpieczeństwo dbają nasze panie: Aneta Zaśko, Angelika Pachla, Małgorzata Sidorowicz. Pani Aleksandra Pisarczyk uczy nas języka angielskiego, a Pani Justyna Byra prowadzi zajęcia z rytmiki. Pani Joanna Wasyl przynosi nam pyszne posiłki i dba o czystość w naszej sali.

Bardzo lubimy przebywać w naszym przedszkolu ponieważ czujemy się jak w drugim domu. Organizujemy kreatywne zabawy, lubimy tańczyć, śpiewać, grać na instrumentach oraz rozwijać swoje zainteresowania. Lubimy ze sobą współpracować podczas zajęć i zabaw dowolnych. Jesteśmy dla siebie nawzajem mili i życzliwi oraz pomagamy innym w potrzebie. Każdy dzień w przedszkolu jest dla nas pełen nowych i ciekawych doświadczeń. Cieszymy się, że jesteśmy razem!

Pozdrawiamy serdecznie.
Grupa „Niedźwiadki”

Grupa VII – „Niedźwiadki”


KODEKS Grupy VII – „Niedźwiadki”

KODEKS Grupy VII – „Niedźwiadki”
  • Na powitanie mówimy „dzień dobry”, na pożegnanie mówimy „do widzenia”.
  • Używamy grzecznościowych słów: proszę, przepraszam, dziękuję.
  • Słuchamy się dorosłych: pań w przedszkolu, rodziców w domu.
  • Bawimy się zgodnie ze wszystkimi.
  • Jesteśmy uprzejmi i mili dla wszystkich.
  • Pomagamy sobie nawzajem.
  • Dbamy o bezpieczeństwo swoje i innych.
  • Dbamy o zdrowie swoje i innych.
  • Dbamy o książki oraz zabawki i odkładamy je na wyznaczone miejsca.
  • Kulturalnie spożywamy posiłki.
Formy nagradzania:
  • Pochwała słowna indywidualna.
  • Pochwała słowna na forum całej grupy.
  • Pochwała przed rodzicami.
  • Kolorowe serduszka.
  • Przywilej „pomocnik nauczyciela”.
Środki zaradcze:
  • Rozmowa indywidualna.
  • Rozmowa z całą grupą na temat niewłaściwego zachowania.
  • Przeproszenie za niewłaściwe zachowanie.
  • Chwilowe wyłączenie z zabawy, odpoczynek na krzesełku.
  • Rozmowa z rodzicami.


Druk