PRZETARGI
IRGK.271.30.2011 Tomaszów Lubelski 2011.08.12
O g ł o s z e n i e

1. Nazwa i adres zamawiającego.
Miasto Tomaszów Lubelski
ul. Lwowska 57; 22-600 Tomaszów Lubelski
tel. (84) 664 37 40; fax.(84) 664 22 43

2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi o wartości powyżej 14 000 EURO.

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ:
www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm

4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej Nr 2 i Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w roku szkolnym 2011-2012 w ramach programu "Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Przedmiot zamówienia składa się z II zadań:
- zadanie I - 11 części
- zadanie II - 15 części
Łącznie 26 części

ZADANIE I

Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 2.

CZĘŚĆ I:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 4
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ II:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 4
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ III:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.

  • liczba grup - 2
  • liczba dzieci w grupie - 4
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 3 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ IV:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 4
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ V:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 4
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ VI:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich.

  • liczba grup - 2
  • liczba dzieci w grupie - 4
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ VII:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 12
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011 r. - czerwiec 2012 r.

CZĘŚĆ VIII:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 12
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ IX:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.

  • liczba grup - 2
  • liczba dzieci w grupie - 12
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ X:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.

  • liczba grup - 2
  • liczba dzieci w grupie - 10
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ XI:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.

  • liczba grup - 2
  • liczba dzieci w grupie - 10
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

ZADANIE II

Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3.

CZĘŚĆ I:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 5
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ II:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 5
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ III:

zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.

  • liczba grup - 5
  • liczba dzieci w grupie - 5
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ IV:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 5
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ V:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 5
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ VI:

zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich

  • liczba grup - 5
  • liczba dzieci w grupie - 5
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grupy - 150 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ VII:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 6
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ VIII:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 6
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ IX:

gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.

  • liczba grup - 5
  • liczba dzieci w grupie - 6
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ X:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas pierwszych.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 7
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ XI:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.

  • liczba grup - 4
  • liczba dzieci w grupie - 7
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ XII:

zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.

  • liczba grup - 8
  • liczba dzieci w grupie - 8
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 8 grupy - 240 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ XIII:

specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas drugich.

  • liczba grup - 2
  • liczba dzieci w grupie - 2
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ XIV:

specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas trzecich.

  • liczba grup - 2
  • liczba dzieci w grupie - 2
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

CZĘŚĆ XV:

zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla dzieci z klas I - III.

  • liczba grup - 1
  • liczba dzieci w grupie - 10
  • liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60
  • czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.

Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne.

W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany:

- prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą,

- prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu,

- opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego,

- sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć.

Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd.).

W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi.

W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wspólny Słownik Zamówień:

CPV 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe

80100000-5 - usługi szkolnictwa podstawowego

Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia - do 30.06. 2012 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobów dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych:

a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b. posiadania wiedzy i doświadczenia,

c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności;

- dla:
ZADANIE I - część I, II, III
ZADANIE II - część I, II, III
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr lub wyższe o kierunku nauczanie początkowe, kształcenie zintegrowane, pedagogika wczesnoszkolna ze specjalnością kształcenie zintegrowane.

- dla:
ZADANIE I - część IV, V, VI, X, XI
ZADANIE II - część IV, V, VI, X, XI, XII
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr lub wyższe o kierunku nauczanie początkowe, kształcenie zintegrowane, pedagogika wczesnoszkolna ze specjalnością kształcenie zintegrowane.

- dla:
ZADANIE I - część VII, VIII, IX
ZADANIE II - część VII, VIII, IX
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr z wychowania fizycznego lub studia podyplomowe z gimnastyki korekcyjnej.

- dla:
ZADANIE II - część XIII, XIV
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr lub wyższe o kierunku pedagogika specjalna, oligofrenopedagogika lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki.

- dla:
ZADANIE II - część XV
Osoba powinna posiadać wykształcenie wyższe mgr lub wyższe o kierunku pedagogika wczesnoszkolna z logopedią szkolną.

d. sytuacji ekonomicznej i finansowej,

7.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24, ust. 1 i 2 wyżej cytowanej ustawy.

8. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie.

9.2. Kryteria oceny ofert.
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszej oferty:

a) oferta z najniższą ceną za daną część - max. 30 pkt.

cena oferty najkorzystniejszej (najniższej)
        -------------------------------------------------------- x 30 pkt.
cena wykonawcy oferty badanej

b) doświadczenie w pracy z dziećmi klas I -III - max. 50 pkt.

w tym:

w zakresie stażu pracy

  • nauczyciel dyplomowany - 50 pkt.
  • nauczyciel mianowany - 40 pkt.
  • nauczyciel kontraktowy - 30 pkt.

c) kwalifikacje: - max. 20 pkt.

  • wykształcenie wyższe (licencjackie) - 10 pkt.
  • wykształcenie wyższe magisterskie - 20 pkt.

9.3. Przyjęta metoda przyznania punktów - polegać będzie na ocenie każdej oferty według 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza, to ta która otrzyma największa ilość punktów.

9.4. Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punków

10. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę sporządzoną w oparciu o Specyfikację należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pok. 23. Termin składania ofert upływa dnia 22.08.2011 r. godz. 1000. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.08.2011r. godz. 1030.

11. Termin związania ofertą - 30 dni.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie zamierza się zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie zamierza się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Nie przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego.

16. "Specyfikację istotnych warunków zamówienia" można pobrać

a) ze strony internetowej (www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm) lub

b) w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Lwowskiej 57, pok. 29 lub za zaliczeniem pocztowym.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju Nr 29 Urzędu Miasta Tomaszów Lubelski lub telefonicznie: 84 664 37 40, w.42, w godz. 800 - 1500.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 12.08.2011 r.

SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 Załącznik nr 1
Załącznik nr 2 Załącznik nr 2
Załącznik nr 3 Załącznik nr 3
Załącznik nr 4 Załącznik nr 4
Załącznik nr 4.1 Załącznik nr 4.1
Załącznik nr 4.1 Załącznik nr 4.2
Załącznik nr 4.1 Załącznik nr 4.3



<-- POWRÓT