Tomaszów Lubelski strona głowna kamery miejskie mapa strony kontakt     facebook twitter     A A A
 
Czwartek, 25 kwietnia 2024 r.
Imieniny obchodzą: Marek, Jarosław

Artykuły


Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Tomaszowie Lubelskim

Tomaszów Lubelski: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 121856 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim,
ul. Lwowska 57,
22-600 Tomaszów Lubelski,
woj. lubelskie,
tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Tomaszowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Miasta Tomaszów Lubelski, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego nr 396/2012 z dnia 30 lipca 2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla województwa Lubelskiego 2017, oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Tomaszów Lubelski.

2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części:

2.1. Część I - odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Tomaszowie Lubelskim obejmuje ulice: gen. Władysława Sikorskiego, Wiśniowa, Spokojna, Zielona, Ogrodowa, Sybiraków, Bolesława Chrobrego, Wojska Polskiego, Józefowska, Księdza Ignacego Skorupki, Obrońców Pokoju, Władysława Broniewskiego, Lipowa, Szymanowskiego, Polna, gen. T. Piskora, Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego, Rogózieńska, gen. Antoniego Szylinga, Piłsudskiego Józefa, Janusza Korczaka, Żwirki i Wigury (numery nieparzyste od nr 31 do nr 71) i (numery parzyste od nr 68 do nr 82), Hubala, Rejtana, Chocimska, Struga, Piekarska, Boya - Żeleńskiego, Generała Władysława Andersa, Sucharskiego, Kombatantów, Traugutta, Żołnierzy Września, Artura Grottgera, Zamojska (numery nieparzyste od nr 1 do nr 50), III Dywizji Piechoty, Armii Krajowej, Legionów Polskich, Wincentego Witosa, Zarzecze, Edmunda Wasilewskiego, Reja, Długosza, Lwowska (numery parzyste od nr 2 do nr 46), Kościuszki.
2.1.1. Zabudowa jednorodzinna
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 860 posesji.
Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji zadania wyposażyć posesje w pojemniki i worki.
a) Niesegregowane (zmieszane - frakcja mokra) odpady komunalne: Odpady komunalne (frakcja mokra) gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 140 litrów. Pojemniki w ilości ok. 860 szt. zapewni Wykonawca na własny koszt i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co dwa tygodnie.
b) Selektywne (frakcja sucha) zbieranie odpadów komunalnych: Zbiórka odpadów komunalnych (frakcja sucha) na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać się będzie w systemie workowym. - worek żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, szkła, metali, odpady z papieru, odzieży i tekstyliów itp. Wykonawca zabezpieczy na czas zamówienia ok. 15 480 szt. worków. Charakterystyka worka do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 dm3, - kolor - żółty, - grubość - co najmniej 60 mikronów, - nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny, treść nadruku zostanie przekazana Wykonawcy ok. 15 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Dostawę worków zapewni Wykonawca na własny koszt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co cztery tygodnie. Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia worka na posesji w której dokonywana jest segregacja odpadów.
c) Odpady problematyczne (wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie, akumulatory, odpady budowlane i remontowe itp.): Odbiór odpadów problematycznych odbywał będzie się z posesji właściciela nieruchomości. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co pół roku. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów budowlanych i remontowych jeżeli mieszkaniec danej posesji zgłosi konieczność ich odbioru w innym terminie niż wskazany w harmonogramie odbioru odpadów oraz zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego kontenera do zbierania tego typu odpadów w uzgodnionym wspólnie terminie.
2.1.2. Zabudowa wielorodzinna
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów w kontenerach o pojemności od: 140 litrów do pojemności 6,5 m3. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 30 posesji. Zamawiający przyjmuje iż wykonawca na czas realizacji zadania będzie musiał wyposażyć posesje następujące pojemniki i worki: pojemniki 6,5 m3 - 18 szt. pojemniki 1,1 m3 - 6 szt. pojemniki 240L - 2 szt. pojemniki 140L - 4 szt. worki foliowe polietylen 120 cm3 - 108 szt.
a) Niesegregowane (zmieszane - frakcja mokra) odpady komunalne Odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Pojemniki zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości: pojemniki 6,5 m3 - 9 szt. pojemniki 1,1 m3 - 3 szt. pojemniki 240L - 2 szt. pojemniki 140L - 4 szt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co tydzień.
b) Selektywne (frakcja sucha) zbieranie odpadów komunalnych: Odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Pojemniki zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości: pojemniki 6,5 m3 - 9 szt. pojemniki 1,1 m3 - 3 szt. worki foliowe polietylen 120 cm3 - 108 szt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co dwa tygodnie.
c) Odpady problematyczne (wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie, akumulatory, odpady budowlane i remontowe itp.): Odbiór odpadów problematycznych odbywał będzie się z przeznaczonych do tego miejsc lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co pół roku. Uwaga : Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów budowlanych i remontowych jeżeli mieszkaniec danej posesji zgłosi konieczność ich odbioru w innym terminie niż wskazany w harmonogramie odbioru odpadów oraz zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego kontenera do zbierania tego typu odpadów w uzgodnionym wspólnie terminie.

2.2. Część II - odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Tomaszowie Lubelskim obejmuje ulice: Maziarnia, Asnyka, Jana Minora, Literacka, Łukasińskiego, Brygady, Doktora Józefa Rybickiego, Wesoła, Tomasza Zamojskiego, Ligowskiego, Papieża Jana Pawła II, Matejki, Al. Sportowa, Ordynacka, Siwa Dolina, Mickiewicza, Wyspiańskiego, Al. Grunwaldzkie, Słowackiego, M. C. Skłodowskiej (numery nieparzyste od nr 1b do nr 5) i (numery parzyste od nr 2a do nr 2), Lwowska (numery parzyste od nr 48 do nr 94), Sienkiewicza, Kraszewskiego, Leśna, J. Poniatowskiego, Partyzantów, Dąbrowszczaków, Macieja Rataja, Karpińskiego, K. Wallenroda, E. Plater, Cypriana Kamila Norwida, Wyzwolenia (numery nieparzyste od nr 95 do nr 111) i (numery parzyste od nr 136 do nr 154), Zenona Jachymka (Wiktora) (numery nieparzyste od nr 1 do nr 19) i (numery parzyste od nr 2 do nr 16) Żwirki i Wigury (numery nieparzyste od nr 1 do nr 29) i (numery parzyste od nr 2 do nr 66).
2.2.1. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 531 posesji. Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji zadania wyposażyć posesje w pojemniki i worki.
a) Niesegregowane (zmieszane - frakcja mokra) odpady komunalne: Odpady komunalne (frakcja mokra) gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 140 litrów. Pojemniki w ilości ok. 531 szt. zapewni Wykonawca na własny koszt i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co dwa tygodnie.
b) Selektywne (frakcja sucha) zbieranie odpadów komunalnych: Zbiórka odpadów komunalnych (frakcja sucha) na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać się będzie w systemie workowym. - worek żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, szkła, metali, odpady z papieru, odzieży i tekstyliów itp. Wykonawca zabezpieczy na czas zamówienia ok. 9 558 szt. worków. Charakterystyka worka do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 dm3, - kolor - żółty, - grubość - co najmniej 60 mikronów, - nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny, treść nadruku zostanie przekazana Wykonawcy ok. 15 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Dostawę worków zapewni Wykonawca na własny koszt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co cztery tygodnie. Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia worka na posesji w której dokonywana jest segregacja odpadów.
c) Odpady problematyczne (wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie, akumulatory, odpady budowlane i remontowe itp.): Odbiór odpadów problematycznych odbywał będzie się z posesji właściciela nieruchomości. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co pół roku. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów budowlanych i remontowych jeżeli mieszkaniec danej posesji zgłosi konieczność ich odbioru w innym terminie niż wskazany w harmonogramie odbioru odpadów oraz zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego kontenera do zbierania tego typu odpadów w uzgodnionym wspólnie terminie.
2.2.2. Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów w kontenerach o pojemności od: 1,1 m3, do pojemności 6,5 m3. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 42 posesji. Zamawiający przyjmuje iż wykonawca na czas realizacji zadania będzie musiał wyposażyć posesje następujące pojemniki: pojemniki 6,5 m3 - 32 szt. pojemniki 1,1 m3 - 6 szt.
a)Niesegregowane (zmieszane - frakcja mokra) odpady komunalne Odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Pojemniki zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości: pojemniki 6,5 m3 - 16 szt. pojemniki 1,1 m3 - 3 szt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co tydzień.
b) Selektywne (frakcja sucha) zbieranie odpadów komunalnych: Odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Pojemniki zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości: pojemniki 6,5 m3 - 16 szt. pojemniki 1,1 m3 - 3 szt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co dwa tygodnie.
c) Odpady problematyczne (wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie, akumulatory, odpady budowlane i remontowe itp.): Odbiór odpadów problematycznych odbywał będzie się z przeznaczonych do tego miejsc lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co pół roku. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów budowlanych i remontowych jeżeli mieszkaniec danej posesji zgłosi konieczność ich odbioru w innym terminie niż wskazany w harmonogramie odbioru odpadów oraz zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego kontenera do zbierania tego typu odpadów w uzgodnionym wspólnie terminie.

2.3. Część III - odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Tomaszowie Lubelskim obejmuje ulice: St. Moniuszki, M. C. Skłodowskiej (numery nieparzyste od nr 7 do nr 73) i (numery parzyste od nr 4 do nr 82), Generała Leopolda Okulickiego, Marii Dąbrowskiej, Generała Józefa Hallera, Wyzwolenia (numery nieparzyste od nr 1 do nr 93) i (numery parzyste od nr 2 do nr 134), Zenona Jachymka (Wiktora) (numery nieparzyste od nr 33 do nr 61) i (numery parzyste od nr 18 do nr 48), Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Władysława Reymonta, Antoniego Wojtkowiaka, Generała Tadeusza (Bora) Komorowskiego, Ignacego Paderewskiego, Szarych Szeregów, Staffa, Tuwima, Melchiora Wańkowicza, Niepodległości, Lwowska (numery nieparzyste od nr 77 do nr 127) i (numery parzyste od nr 96 do nr 128), Bolesława Prusa, Sanitariuszek Polskich, Dolna, Aleja Południowa, Na Skarpie, Roztocze, Wilcza, Janusza Kusocińskiego, Marii Konopnickiej, Jarosława Iwaszkiewicza, Szkoci Dół, Henryka Płońskiego, Feliksa Zawadzkiego, Sowińskiego, Zacisze, Podleśna, Wschodnia, Rolnicza, Rzemieślnicza, Słoneczna, Promienna, Słowicza, Batalionów Chłopskich, Czesława Aborowicza (Azji), Radosna, Majora Franciszka Bartłomowicza (Grzmota).
2.3.1. Zabudowa jednorodzinna
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 1065 posesji. Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji zadania wyposażyć posesje w pojemniki i worki.
a) Niesegregowane (zmieszane - frakcja mokra) odpady komunalne: Odpady komunalne (frakcja mokra) gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 140 litrów. Pojemniki w ilości ok. 1065 szt. zapewni Wykonawca na własny koszt i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co dwa tygodnie.
b) Selektywne (frakcja sucha) zbieranie odpadów komunalnych: Zbiórka odpadów komunalnych (frakcja sucha) na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać się będzie w systemie workowym. - worek żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, szkła, metali, odpady z papieru, odzieży i tekstyliów itp. Wykonawca zabezpieczy na czas zamówienia ok. 19 170 szt. worków. Charakterystyka worka do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 dm3, - kolor - żółty, - grubość - co najmniej 60 mikronów, - nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny, treść nadruku zostanie przekazana Wykonawcy ok. 15 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Dostawę worków zapewni Wykonawca na własny koszt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co cztery tygodnie. Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia worka na posesji w której dokonywana jest segregacja odpadów.
c) Odpady problematyczne (wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie, akumulatory, odpady budowlane i remontowe itp.): Odbiór odpadów problematycznych odbywał będzie się z posesji właściciela nieruchomości. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co pół roku. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów budowlanych i remontowych jeżeli mieszkaniec danej posesji zgłosi konieczność ich odbioru w innym terminie niż wskazany w harmonogramie odbioru odpadów oraz zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego kontenera do zbierania tego typu odpadów w uzgodnionym wspólnie terminie.
2.3.2. Zabudowa wielorodzinna
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów w kontenerach o pojemności od: 140 litrów do pojemności 6,5 m3. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 11 posesji. Zamawiający przyjmuje iż wykonawca na czas realizacji zadania będzie musiał wyposażyć posesje następujące pojemniki i worki: pojemniki 6,5 m3 - 10 szt. pojemniki 1,1 m3 - 8 szt. pojemniki 140L - 4 szt. worki foliowe polietylen 120 cm3 - 72 szt.
a) Niesegregowane (zmieszane - frakcja mokra) odpady komunalne Odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Pojemniki zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości: pojemniki 6,5 m3 - 5 szt. pojemniki 1,1 m3 - 4 szt. pojemniki 140L - 4 szt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co tydzień.
b) Selektywne (frakcja sucha) zbieranie odpadów komunalnych: Odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Pojemniki zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości: pojemniki 6,5 m3 - 5 szt. pojemniki 1,1 m3 - 4 szt. worki foliowe polietylen 120 cm3 - 72 szt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co dwa tygodnie.
c) Odpady problematyczne (wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie, akumulatory, odpady budowlane i remontowe itp.): Odbiór odpadów problematycznych odbywał będzie się z przeznaczonych do tego miejsc lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co pół roku. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów budowlanych i remontowych jeżeli mieszkaniec danej posesji zgłosi konieczność ich odbioru w innym terminie niż wskazany w harmonogramie odbioru odpadów oraz zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego kontenera do zbierania tego typu odpadów w uzgodnionym wspólnie terminie.

2.4. Część IV - odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w Tomaszowie Lubelskim obejmuje ulice: dr Janusza Petera, Ks. Ściegiennego, Pogodna, Tęczowa, Obrońców Westerplatte, Hetmana Żółkiewskiego, Klasztorna, Królewska, Stefana Żeromskiego, Ignacego Malca, Króla Zygmunta, Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, Zamojska (numery parzyste od nr 2 do nr 46), Lwowska (numery nieparzyste od nr 1 do nr 75), Króla Wł. Jagiełły, Królowej Jadwigi, Króla Wł. Łokietka, M. Kopernika, Ks. Piotra Skargi, Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, gen. Grota Roweckiego, Bracka, Mydlarska, Szopena, Majdańska, Wiejska, 29-go Listopada, Jana Kilińskiego, J. III Sobieskiego, St. Staszica, Głowackiego, Wilhelma Szczepankiewicza (Drugaka), Rynek, Łaszczowiecka, Robotnicza, Ofiar Bełżca, Kościelna, Świętojurska, Gałczyńskiego, Starocerkiewna, Orzeszkowej, Starozamojska, Rymarska, Stawisko, Rynek Solny.
2.4.1. Zabudowa jednorodzinna
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 808 posesji. Wykonawca zobowiązany jest na czas realizacji zadania wyposażyć posesje w pojemniki i worki.
a) Niesegregowane (zmieszane - frakcja mokra) odpady komunalne: Odpady komunalne (frakcja mokra) gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 140 litrów. Pojemniki w ilości ok. 808 szt. zapewni Wykonawca na własny koszt i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co dwa tygodnie.
b) Selektywne (frakcja sucha) zbieranie odpadów komunalnych: Zbiórka odpadów komunalnych (frakcja sucha) na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać się będzie w systemie workowym. - worek żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, szkła, metali, odpady z papieru, odzieży i tekstyliów itp. Wykonawca zabezpieczy na czas zamówienia ok. 14 544 szt. worków. Charakterystyka worka do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność - 120 dm3, - kolor - żółty, - grubość - co najmniej 60 mikronów, - nadruk - jednostronny, kolor nadruku czarny, treść nadruku zostanie przekazana Wykonawcy ok. 15 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Dostawę worków zapewni Wykonawca na własny koszt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co cztery tygodnie. Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia worka na posesji w której dokonywana jest segregacja odpadów.
c) Odpady problematyczne (wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie, akumulatory, odpady budowlane i remontowe itp.): Odbiór odpadów problematycznych odbywał będzie się z posesji właściciela nieruchomości. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co pół roku. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów budowlanych i remontowych jeżeli mieszkaniec danej posesji zgłosi konieczność ich odbioru w innym terminie niż wskazany w harmonogramie odbioru odpadów oraz zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego kontenera do zbierania tego typu odpadów w uzgodnionym wspólnie terminie.
2.4.2. Zabudowa wielorodzinna
Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów w kontenerach o pojemności od: 140 litrów do pojemności 6,5 m3. Szacunkowa ilość posesji do obsługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wynosi 16 posesji. Zamawiający przyjmuje iż wykonawca na czas realizacji zadania będzie musiał wyposażyć posesje następujące pojemniki i worki: pojemniki 6,5 m3 - 16 szt. pojemniki 1,1 m3 - 2 szt. pojemniki 140L - 3 szt. worki foliowe polietylen 120 cm3 - 54 szt.
a) Niesegregowane (zmieszane - frakcja mokra) odpady komunalne Odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Pojemniki zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości: pojemniki 6,5 m3 - 8 szt. pojemniki 1,1 m3 - 1 szt. pojemniki 140L - 3 szt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co tydzień.
b) Selektywne (frakcja sucha) zbieranie odpadów komunalnych: Odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczasowych przeznaczonych do tego miejscach lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Pojemniki zapewnia Wykonawca na własny koszt w ilości: pojemniki 6,5 m3 - 8 szt. pojemniki 1,1 m3 - 1 szt. worki foliowe polietylen 120 cm3 - 54 szt. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co dwa tygodnie.
c) Odpady problematyczne (wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, baterie, akumulatory, odpady budowlane i remontowe itp.): Odbiór odpadów problematycznych odbywał będzie się z przeznaczonych do tego miejsc lub po indywidualnym ustaleniu z zarządcą budynku. Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę w terminach - 1 raz co pół roku. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów budowlanych i remontowych jeżeli mieszkaniec danej posesji zgłosi konieczność ich odbioru w innym terminie niż wskazany w harmonogramie odbioru odpadów oraz zobowiązany jest do podstawienia odpowiedniego kontenera do zbierania tego typu odpadów w uzgodnionym wspólnie terminie.

3. Obowiązki wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia
a) Na 15 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów. Do wykazu Zamawiający załączy również harmonogram odbioru odpadów dla terenów zabudowy jednorodzinnej obowiązujący w roku 2013 obejmujący poszczególne ulice. Harmonogramy na kolejne lata będą sporządzane na podstawie terminów zawartych w harmonogramie z 2013
b) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia miejsca gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki oraz właścicieli nieruchomości w niezbędne worki przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej trzykrotne niezastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co najmniej 3 dniowych w godzinach 7:00 - 20:00.
c) W trakcie wykonywania umowy wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc nieruchomości zamieszkałych w niezbędne pojemniki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia na zasadach opisanych w pkt. b.
d) Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządza harmonogramy odbioru, które będzie publikował na stronie internetowej www.tomaszow-lubelski.pl oraz w formie kolorowych wydruków, które przekaże do dystrybucji Wykonawcy.
e) Wykonawca odpowiada za stan sanitarny i techniczny pojemników oraz kontenerów do gromadzenia odpadów. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do napraw eksploatacyjnych.
f) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności.
g) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
h) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21.) - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm. ) -uchwały Rady Miasta Tomaszów Lubelski w sprawie uchwalenia regulaminu czystości i porządku na terenie miasta Tomaszów Lubelski. -rozporządzenia ministra środowiska z dnia 11 stycznia 2013r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
i) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Tomaszów Lubelski Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów.
j) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676).
k)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Tomaszów Lubelski, o którym mowa w art. 9b następnych ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
90.00.00.00-7,
90.51.32.00-8,
90.53.30.00-2,
90.50.00.00-2,
90.51.40.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zainteresowany postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wniesie wadium w wysokości:
1. Część pierwsza - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
2. Część druga - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
3. Część trzecia - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
4. Część czwarta - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
5. Wadium można wnieść w formie:
a) pieniądza na konto zamawiającego,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm).
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść w terminie złożenia ofert, tj. do 10.05.2013 r. do godz. 9:00 na konto Nr 82 2030 0045 1110 0000 0063 8150 w Banku Gospodarki Żywnościowej SA Oddział w Tomaszowie Lubelskim, dołączając ksero dowodu wpłaty wadium do oferty.
7. Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy, Zamawiający uznaje wadium, które najpóźniej przed upływem terminu składania ofert będzie znajdować się na rachunku zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
8. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu powinien być dołączony do oferty w postaci oryginału.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostało wybrana jako najkorzystniejsza.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust.4a oraz ust.5 ustawy Pzp, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy: wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odbioru odpadów komunalnych wykonanych w sposób ciągły u jednego odbiorcy przez okres minimum 12 miesięcy o łącznej masie min. 500 Mg rocznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować co najmniej:
      - 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
      - 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
      - 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
      Wykonawca powinien dysponować wyżej wymienionym sprzętem bez względu na ile części będzie składał ofertę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.tomaszow-lubelski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
10.05.2013 r. godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57, pokój Nr 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ
Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 2 do SIWZ
Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 3 do SIWZ
Wykaz narzędzi - załącznik nr 4 do SIWZ
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ
Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ
Projekt umowy – załącznik nr 7 do SIWZ
Załącznik nr 1 do umowy
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

Wersja do druku Generuj PDF
---